احتمال خیانت شوهرتان را تخمین بزنید!!!
خدای خوب من کاش نمی فهمیدیم و کاش می فهمیدیم،نمی فهمیدیم آنطور که دلمان می خواهد و می فهمیدیم آنطور که هست

پنج شنبه 22 فروردين 1392
نویسنده : محمد دهدار
بازدید : 414

احتمال خیانت شوهرتان را تخمین بزنید!!!

بعضی وقت.ها، زمانی که زندگی سخت می.شود، پای نفر سومی برای بازکردن گره این سختی.ها به میان می آید. این دلیلی است که اغلب مردهایی که به همسرشان خیانت می کنند، برای این موضوع مطرح می کنند.
بعضی وقت.ها، زمانی که زندگی سخت می.شود، پای نفر سومی برای باز.کردن گره این سختیها به میان می آید. این دلیلی است که اغلب مردهایی که به همسرشان خیانت می کنند، برای این موضوع مطرح می کنند. اما این موضوع چه دلایل دیگری می تواند داشته باشد؟ چه چیزی مردها را به سمت رابطه ای خارج از محدوده سوق می.دهد؟ آشنایی اتفاقی و ناخواسته با یک آدم تازه؟ احساس تنهایی که حتی بعد از ازدواج هم از بین نمی رود؟ بله؛ همه اینها می تواند دلایلی باشد که اغلب از زبان مردها مطرح می.شود. اما اگر شما قصد دارید پیش از وقوع حادثه زندگیتان را سامان دهید یا اینکه مطمئن شوید که ازدواج شما چقدر به این اتفاق نزدیک است، بهتر است با برخی دلایل دیگر این موضوع هم آشنا شوید. زندگی شما چند مورد از موارد زیر را در خود دارد و شما چقدر در معرض خطر از دست دادن این ازدواج هستید؟

هشدار اول

می.خواستم تلافی کنم

«اولین باری که به همسرم خیانت کردم، زمانی بود که در تلفن همراهش پیامکی از طرف نامزد سابقش دیدم؛ گرچه این یک پیامک عمومی و معمولی بود و هیچ بویی از خیانت در آن دیده نمی.شد اما آنقدر مرا آزار داد که فکر کردم برای آرام ماندن راهی به.جز تلافی ندارم.»
ترس از ازدواج با زنی که وفادار نیست، حسادت نسبت به وقایعی که در زندگی گذشته او وجود داشته و ترس از تکرار آن شرایط، گاهی مردها را به سمت تصمیم.های تلافی.جویانه می.برد؛ تصمیم.هایی که گرچه خودشان هم دلیل منطقی برای گرفتنش ندارند اما آن.ها را با این اتفاق روبه.رو می.کند. شاید دلیل دیگر این مشکل این باشد که افراد بعد از ازدواج عادت صحبت کردن با یکدیگر را فراموش می.کنند، درحالی.که اگر بتوانند ناراحتی.های.شان را با هم مطرح کنند و علتش را بپرسند نیمی از مشکلات.شان حل می.شود. شنیدن یک دلیل منطقی بدون جبهه.گیری چیزی است که مردها بعد از این احساس ناامنی احتیاج دارند.

مردها دوست دارند بعد از ازدواج معنای حقیقی خانواده را احساس کنند؛ خانواده.ای که در کنار هم غذا می.خورند، با هم تفریح می.کنند و با هم تصمیم می.گیرند

هشدار دوم

احساس پیری می.کردم

وقتی چند سال از زندگی مشترک می.گذرد و خیلی چیزها شکل عادت به.خود می.گیرد، بحران تازه.ای در دنیای مردها شروع می.شود. آن.ها فکر می.کنند دیگر جذاب نیستند و در این زندگی هیچ.چیز به غیراز یک مرد خانه از آن.ها باقی نمانده. از طرف دیگر اغلب آدم.ها، چه مرد و چه زن دوست ندارند جنبه.خصوصی زندگی.شان، بعد از ازدواج ویران شود. دوست ندارند علایق فردی.شان را فراموش کنند و از میان هزاران نقشی که به.عنوان یک عضو اجتماع می.توانند داشته باشند، تنها یک شوهر و یک پدر باشند. خیلی مرد.ها برای رها شدن از این تصور تلاشی نمی.کنند اما زمانی که زنی بار دیگر به آن.ها توجه می.کند و به یادشان می.آورد که می.توانند به غیر از آن مرد خانه هویت دیگری هم داشته باشند، اوضاع کمی تغییر می.کند. قطعا درصد مردهایی که برای نجات پیدا کردن از این تصور به همسران.شان خیانت می.کنند چندان زیاد نیست اما در مجموعه دلایلی که مردها برای خیانت کردن مطرح می.کنند، این موضوع هم بارها و بارها دیده شده است.

هشدار سوم

از جر و بحث خسته بودم

یک رابطه پر تنش که در آن برای هر موضوع ساده روزها و ماه.ها بحث می.شود همیشه قابل تحمل نیست. زنی که به هر بهانه همسرش را سرزنش می.کند یا به هر دلیل کوچک روزها قهر و شکایت می.کند، از نظر مردها عامل نا امنی خانه است.
ازدواج از نظر اغلب آدم.ها به معنی ساختن خانه.ای آرام است و طبیعتا همسری که نمی.تواند تنش.های خانه را کم کرده یا مدیریت کند، اصلی.ترین عامل ایجاد این نا امنی است. عاملی که می.توان با خیانت، جایگزینی برای آن پیدا کرد. کمتر آدمی است که نسبت به این اصل شک داشته باشد که خانه محل آرامش است. افراد دوست دارند بعد از گذشتن از محیط.های کاری کسالت آور و ترافیک خیابان.ها، به خانه.ای امن و آرام بیایند. خانه.ای که همیشه پر از مهمان نیست و البته همیشه هم پر از تنهایی نیست. خانه.ای که مشکلات در آن گاهی با بحث حل می.شوند اما به قهر و جنجال منجر نمی.شوند.

هشدار چهارم

ظاهرش آزارم می.داد

سال.ها و سال.ها با کسی زندگی کردن ممکن است برخی قوانین با هم بودن را از میان ببرد. اکثر زن.ها در صحبت.های عامیانه و نصیحت.های دوستانه.شان این موضوع را می.شنوند: «زیبا، جذاب و مرتب بودن در خانه حرف اول را می.زند» شاید اهمیت دادن به این موضوع تا این حد، کمی اغراق.آمیز باشد اما هنوز هم نمی.توان آن را انکار کرد یا بی.اهمیت دانست.گاهی زن.ها احساس می.کنند دلیلی ندارد مقابل مردی که با آنها در هر شرایطی همراه بوده است، برای آراستگی ظاهرشان وقت بگذارند؛ اما از نظر خیلی مردها این یکی از نقاط ضعف همسرشان تلقی می.شود. زنان باید حتی چندین سال بعد از ازدواج هم طراوت و زیبایی خود را حفظ کنند. وقتی یک زن فقط زمانی که می.خواهد از خانه بیرون برود برای انتخاب لباس.ها و آرایش وقت می.گذارد، ناخودآگاه این پیام را به همسرش منتقل می.کند که «تو مهم.ترین مرد زندگی من نیستی» و این خطرناک.ترین جمله.ای است که یک زن می.تواند به یک مرد بگوید.

هشدار پنجم

او اصلا کنارم نبود

مردها دوست دارند بعد از ازدواج معنای حقیقی خانواده را احساس کنند؛ خانواده.ای که در کنار هم غذا می.خورند، با هم تفریح می.کنند و با هم تصمیم می.گیرند. آن.ها از این تصور که ارزشمندترین فرد زندگی همسرشان هستند لذت می.برند و زمانی که این تصور را از دست می.دهند، به.دنبال راه دیگری برای اثبات اهمیت.شان می.گردند و گاه فرد تازه.ای را برای اثبات این موضوع به زندگی.شان وارد می.کنند. زنی که مدام بر سر کوچک.ترین مسائل کوله باری از سرزنش نصیب شوهرش می.کند، زنی که هنوز برای جزئی.ترین تصمیمات با هرکسی به غیراز همسرش همفکری می.کند، زنی که وقتی برای تفریحات خانوادگی ندارد و ترجیح می.دهد با دوستان یا همکارانش وقت بگذراند، همسرش را هر روز یک قدم برای بیرون رفتن از این زندگی جلوتر می.برد.

هشدار ششم

از اتهام.ها خسته شدم

مردها از این.که به خاطر اشتباهات گذشته.شان هر روز تنبیه شوند، بیزارند. برخی از آن.ها ممکن است در کارنامه.شان نشان یک خیانت را داشته باشند یا این.که حتی قبل از ازدواج و آشنایی با همسرشان سابقه آشنایی با زنان دیگر یا نامزدی.های ناموفق را داشته باشند. این.ها موضوعاتی است که سال.ها پیش اتفاق افتاده و زمان آشکار شدنش همسر فرد ادعا کرده که توان بخشیدنش را دارد اما پس از سال.ها ممکن است هنوز در لایه.های زیرین ذهنش این مسئله وجود داشته باشد. گاهی بیزاری از این.که مدام در معرض اتهام باشند آن.ها را به سمت تلافی پیش می.برد و موضوعی که تا پیش از این تنها یک هراس در زندگی بوده است را به یک واقعیت تبدیل می.کند. مردها دوست دارند وقتی با تمام وجود احساس تأسف می.کنند بخشیده شوند و وقتی بخشیده می.شوند دیگر سرکوفت.های گذشته را نشنوند.

هشدار هفتم

من را کنار گذاشته بود

انتظار داشتن یک رابطه زناشویی سالم بعد از ازدواج انتظار زیادی نیست. حق هر مرد یا زن است که این موضوع را هم بخشی از زندگی بعد از ازدواجش بداند و نیازهای زناشویی.اش را با همسری که دوست دارد و از بودن در کنارش آرامش می.گیرد برطرف کند. رابطه سردی که بعد از چند سال سراغ خیلی از زن و شوهرها می.آید می.تواند تهدیدی جدی برای آن رابطه باشد. اگر زندگی شما در این گروه قرار می.گیرد، بهتر است با مراجعه به یک متخصص یا صحبت کردن با همسرتان راهی برای برطرف کردن این مشکل پیدا کنید و اجازه ندهید که چنین موضوعی اعتماد و آرامش را از زندگی مشترک.تان دور کند. این موضوع شاید به.دلیل برخی خلأ.های عاطفی در زندگی.تان پیش آمده باشد و شاید بتوانید با گفت.وگو آن را حل کنید. شاید هم مشکلی جدی.تر و نیازمند درمان باشد. پس، از حرف زدن در مورد آن نترسید و بهترین راه را برای درمان یا برطرف کردنش انتخاب کنید.

منبع:ایران گراند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: زناشویی، ،



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه اندیشه و احساس و آدرس mohammad.dh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.